לחיות, פחות או יותר – נובלה פנטסטית בעריכת הגר ינאי

"היא נשארה לצפות בחלון. אין ספק שזו הייתה השעה האהובה עליה. זו השעה שבה כל יום התגלה לה משהו חדש, שאותו לא ראתה אף פעםבחייה. היום, למשל, ילדים שיחקו במוקשים. המוקשים התפוצצו והילדים המשיכו לשחק ללא פגע. לילך הייתה יכולה להיזכר בתקופות אחרות שבהן ילדים שיחקו במוקשים, שאיבדו את חייהם, את גפיהם, מאור עיניהם. היא הצליחה, לא בלי מאמץ, לטשטש את העבר ולהיות מוקסמת מפלאי ההווה". (דרור ניר קסטל, מתוך "לחיות פחות או יותר)

"לחיות, יותר או פחות", נובלה פנטסטית בעריכת הגר ינאי

"לחיות, יותר או פחות" הוא סיפור אהבה אפוקליפטי ופנטסטי של העורך, חוקר ההומור והלשונאי דרור ניר קסטל בעריכת הגר ינאי הספר עוסק במוות והחיים אחריו אך שזור בהומור האופייני לאיש המארגן ערבי סטנדאפ חתרניים ברחבי רמת גן!

הספר עלה כפרויקט לאתר הדסטארט ומציע לתומכיו עותקים אלקטרונים, דיגיטליים, מוקלטים ומוקדשים וגולת הכותרת: מפגש עם הסופר בלונה פארק!

https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=18200

הגר ינאי, סופרת הפנטזיה המצליחה, זוכת פרס ראש הממשלה לסופרים עבריים קוראת לנובלה של דרור ניר קסטל: "יצירה חד פעמית ויוצאת דופן מכל הבחינות. לא מסחרית, לא מתחנפת ומרתקת בדרכה הייחודית". כנראה שלחובבי ספרות יפה וספרות פנטזיה צפויה הפתעה נעימה. על מנת לעזור לנובלה לצאת, הם מוזמנים לרכוש מראש עותק דיגיטלי, עותק מודפס או עותק מוקלט עבור קהל העיוורים מהספר "

הקמפיין מעודד את רכישת הספר מראש ובכך את אפשרות הוצאתו אל הפועל.

"לחיות, יותר או פחות" הוא סיפור על משולש אהבה בלתי אפשרי בצלו של קץ העולם המוכר: זוג האוהבים הספקן האחרון, אהבתם עזה ותמה כאהבת ילדים והם שקועים בה ואינם מאזינים לאלפי החוזים והנביאים החוזים את תחיית המתים ואת הגאולה. המתים שבים מקבריהם כנחילי ארבה, כל אחד בכלי רכבו המיוחד לפי תקופת מותו

דרור ניר קסטל כותב תוכן ולשונאי. סיפוריו הופיעו בקובצי הסיפורים "סיפורים עם חוש הומור" ו"הולכים ומסתבכים". הפיץ ספר שירה דיגיטלי בשם "שירי דרור" בהוצאת כתב. כמו כן ייסד את האתר "ילדי הקומדיה", אתר בענייני קומדיה והומור וערך מספר ערבי סטנדאפ.

Comments are closed.