האגדה המוסיקלית גוראן ברגוביץ' חוזר לישראל!‎

 המלחין גוראן ברגוביץ', שהלחין בין השאר את הפסקול לסרטים "שעת הצוענים", "חלום אריזונה" ועוד, ששילב מוזיקה בלקנית עם רוק, ועבד עם בכירי המוסיקאים בעולם, כולל יורגוס דאלארס, איגי פופ ועפרה חזה הישראלית, מגיע לארץ ל-4 הופעות! 

30.1.2023  תל אביב, האנגר 11 בשעה 20:00

31.1.2023 באר שבע, המשכן לאמנויות הבמה בשעה 20:00

1.2.2023   חיפה, אולם אודיטוריום בשעה 20:00

2.2.2023   ירושלים, תיאטרון ירושלים – אולם שרובר בשעה 20:00

 

גוראן ברגוביץ', המכונה הקסם הבלקני והקצבי מגיע לישראל והפעם ל4 הופעות בלבד.

ברגוביץ' הוא מלחין ומוזיקאי מהידועים  ביותר בבלקן כבר למעלה מ-20 שנה, בעל שם בינלאומי. הלחין מוזיקה לסרטים (שעת הצונים, חלום אריזונה), קונצרטים ולתיאטרון (רכמן בעיבודו האישי). יצירותיו משלבות מוזיקה אתנית צוענית שמקורה בארצות הבלקן עם מוזיקת רוק, רגאיי, טנגו פוליפוניה בולגרית אותנטית, תזמורות כלי הקשה ומקהלות. שורשיהם הסלאביים של יצירות אלו, מעניקים לצליליו קוסמופוליטיות בעולם כולו.

ברגוביץ משתף פעולה עם אמנים ממדינות שונות ושר עימם את להיטי הפסקולים שלו בשפת ארצם. בפולין הקליט אלבום מצליח עם הזמרת קאיה ואלבום עם קריס קראווצ'יק. בתורכיה שיתף פעולה עם הזמרת סזן אקסו וביוון יצר אלבום יפהפה עם דאלארס. הוא עבד עם עופרה חזה ז"ל בפסקול הסרט "המלכה מרגו", עם סזאריה אוורה, איגי פופ ואחרים והיד עוד נטויה.

גוראן ברגוביץ' ( Goran Bregovic ) הופיע מספר פעמים בישראל , בקונצרטים ובפסטיבלים וצבר כאן גרעין אוהדים שהוביל להזמנתו להופיע כאן שוב.

לרכישת כרטיסים: איבנטים. בלינק https://www.eventim.co.il/artist/goran-bregovic/ או בטלפון   *9066  03 – 5111777

 

קרדיט לתמונה – מירקו ראדנוביץ 

Comments are closed.