סיפור קצר על הצלחה באמנות ועסקים!‎

אחרי שלושה ספרי שירה ויותר מ-100 שירים שנכתבו בעברית, אנגלית וערבית, הולחנו והוקלטו על ידי רבים וטובים מושמעים היום מעל גלי האתר. יוצא ספר שיריו הרביעי של אהוד נוה ׳אהבה וגלידה׳

אהוד נוה החל לכתוב בגיל מבוגר יחסית, בתחילת נובמבר 2017 ועד עתה יצאו לאור ארבעה ספרי שירה שלו, כולם שונים בתכליתם ובמהותם. הראשון שבהם, ׳זה לא שייקספיר!׳, עסק בעיקר בסיפורים, אירועים והרפתקאות בחייו כתובים רובם בחרוזים.

ספרו השני, ׳צריך ספונג׳ה דחוף׳ עסק בעיקרו בביקורת על אנשים, ממשלה ובירוקרטיה באשר היא. מספר זה הוא תרם 165 עותקים לסוחרי שוק מחניודה בירושלים לאות הוקרה ותודה, שם למד בגיל מאד צעיר את סודות המסחר והבין מעט את דרכי החיים

נוה רואה תרומת ספרים כחובה מוסרית ותורם מספריו באופן קבוע לצה׳ל, כוחות הביטחון, ישובי ספר, עוטף עזה, מוסדות לילדים לסיכון, המרכז הרפואי לווינשטיין ואחרים.

ספרו השלישי, ׳קפה וקרואסון׳, מחולק לשני חלקים ועוסק בשתי דמויות אשר הגה ממוחו הקודח, מיסיה וידר המשורר מן הגדר החי בכפר קטן על יד פריז, ומאדאם בון בון, טורפת הגברים שהיא יצאנית בגמלאות. בספר כ-90 שירים ורובו מעלה חיוכים.

 

ספרו הרביעי, ׳אהבה וגלידה׳ שיוצא עתה ונמצא למכירה באמזון, מכיל 121 שירים, לטעמו של אהוד, מבחינת נושאי השירים, הוא הרב גוני בין כולם.  רבים הם המשווים את כתיבתו של אהוד לזו של חיים חפר, חנניה רייכמן ושמשון מלצר, על כך הוא עונה שאין מחמאה גדולה מזו למשורר בתחילת הדרך.

 

אהוד נוה הוא ישראלי המזהה את עצמו ובצדק כאמן רב תחומי, משורר, סופר ומפיק, אחרי שנים של לימודים והתמקצעות בתחום מנועי הסילון הוא משמש כיום כנשיא של חברה המספקת חלקי חילוף לחברות תעופה וחילות אוויר ברחבי העולם. אבל זה לא תמיד היה כך, יליד ירושלים שעבד גם כדייל אוויר בחברת ׳אל על׳ מסלול חייו לקח אותו לטיול ארוך

 

ברחבי העולם, ובדרכו הטיס מטוסים והפליג בספינות, היה יזם ואיש עסקים מצליח בתחומים שונים כמו עיצוב תכשיטים, מוצרי צריכה, צלם אופנה, ועוד. אהוד זכה בהכרה, הוקרה ופרסים בדרכו הארוכה. כיום הוא מתגורר בפלורידה עם משפחתו. נוה הוזמן להשתתף בתוכנית ׳אקס פקטור׳ על ייצוגה של ישראל באירוויזיון 2022.

 

"אהבה וגלידה" מאת אהוד נוה 288 עמודים מחיר $12.99 עיצוב עטיפה: אהוד נוה עם ענבל אוחנה

לרכישה באמזון, בלינק: https://www.amazon.com/dp/B09SBNJV83

לערוץ היוטיוב של נוה: https://www.youtube.com/channel/UCPfcblTZmYhACvOD-xJuUkQ/featured

Comments are closed.