ללמוד איירבראש בישראל!‎

האמן הבינתחומי מוטי שמש, הבעלים של המרכז הישראלי לאיירבראש, מעביר שיעורים למתחילים ולמתקדמים שרוצים לשפר את יכולות הציור שלהם, או "שפשוט בא להם להשקיע קצת בעצמם" וללמוד משהו מהנה.

קורס איירבראש 2- באדיבות המרכז הישראלי לאיירברש

קבוצת הרישום, ציור והאיירברש של מוטי שמש זמינה לרוצים ללמוד ציור וטכניקות איירבראש. בקבוצה השייכת למרכז הישראלי לאיירבראש, הלמידה נעשית לפי קצב אישי של המשתתף ולפי תחומי העניין שלו ממבחר אפשרויות בענף האמנות.
כל משתתף המגיע לקורס מגדיר מה הוא רוצה ללמוד, באיזה נושאים וטכניקות ולאיזה תוצאות הוא רוצה להגיע. לכל אחד נבנית תוכנית ייחודית וההתקדמות בקצב אישי תוך כדי יצירה. כמו כן, אין התחייבות לקחת מספר קבוע של שיעורים.

בין הנושאים והטכניקות שניתן ללמוד: איירברש, רישום, ציור מהתבוננות, פרופורציות ומדידות, ציור גוף האדם, פוטוריאליזם, ציורי נוף, עבודה מול רפרנס, פרספקטיבה, צבעי אקריל, צבעי שמן, פחם, עפרונות צבעוניים, צבעי מים, ציפורן ודיו, ציור בשפכטל ועוד
הנרשמים יכולים לשלב בין הנושאים וללמוד כמה טכניקות! (השיעורים מתקיימים בתל-אביב: בכל יום ראשון בין השעות 18:00-21:00- יתכנו שינויים בשעות)

ניתן להירשם לשיעור אחד, או לרכוש כרטיסייה ל6,12  או 24 שיעורים המוזילה את המחיר לכל שיעור.

מוטי שמש, הינו אמן רב תחומי בעל ניסיון של מעל ל-30 שנה. במקצועו עוסק בציור ורישום, פיסול, הדמיות תלת מימד ממוחשבות, צילום ועיצוב גרפי. בשנים האחרונות, התמקדותו היא בעיקר בתכנון וביצוע פרויקטים רחבי היקף בעלי אופי עסקי, ציבורי וקהילתי. את ציור הקיר הראשון שלו הוא צייר בגיל 11 ומאז הוא עוזר לשדרג את פני החוצות בישראל.

Comments are closed.