מותחן פסיכולוגי על הבמה

המופע הנועז של הכוריאוגרפית מיה פופובה "מיזוג סוריאליסטי" שייצג את ישראל בפסטיבל בינלאומי באיטליה מגיע לישראל ויוצג במסגרת פסטיבל ירושלים לאומנויות הבמה.

המופע ממשיך ומייצב את פעילות הכוריאוגרפית שנולדה ברוסיה, עלתה מארה"ב והקימה בירושלים את קבוצת המחול קון-קאלור, המורכבת מרקדנים מרחבי העולם!

יום ה', ה-24 ביוני, מרכז מחול שלם, רחוב הפרסה 3,  ירושלים בשעה 19:30

לינק לוידאו: https://youtu.be/MV2zmJXTb08

המופע "מיזוג סוריאליסטי" הוא מופע מחול מודרני-תיאטרלי-פסיכולוגי המציג את המורכבות שבין חלקי האישיות השונים ואת ההתכתבות הקוטבית ביניהם, דרך שזירת נקודות מבט שונות בתוך העצמי כפי שהן באות לידי ביטוי במערכות יחסים שבין בני אדם כאלגוריה. במופע, שתי דמויות על הבמה מבטאות תודעה אחת הנמצאת בקרב פנימי, המתקרבות אחת לשנייה ובונות דיאלוג משותף למרות ההבדלים ביניהם. ככל שהמופע מתפתח מה שהתחיל כקרב הופך למערכת יחסים. המופע מבטא את הדרמה המתרחשת בתוך הנפש במטרה לגעת במקורותיו של הפילוג הקיים בין חלקי האישיות שלנו. הוא בוחן כיצד דווקא מתוך הקושי והאתגר שבהכלת העצמי המורכב, נבנה מערך התמודדות עם מצבים המאפשר לנו להתפתח ולצמוח.

כוריאוגרפיה וקונספט: מיה פופובה, רקדנים: יעל כהן, מיה פופובה, דרמטורגיה: מיכל מג, מיה פופובה מוזיקה: כריסטופר יאנג, פיליפ גלאס, גולפשטיין, מיכאל אגרי תלבושות: סבטלנה טרייבוס ניהול יחסי חוץ, תכנים, מיתוג ופיתוח: מיכל בר-אור. וידאו: Egor Astapchenko

קבוצת המחול קון-קאלור / Con-Calore Dance Group היא קבוצת מחול עכשווית בעלת סגנון תיאטרלי-אורבני הממוקמת בירושלים ומורכבת מרקדנים מקצועיים ישראליים לצד רקדנים מרחבי אירופה שבחרו לעלות לישראל ולהשתקע בה כדי ליצור ולפרוח. קון-קאלור התחילה את דרכה המשותפת בשנת 2017 וכבר הספיקה להופיע עם יצירותיה השונות במגוון מוסדות תרבות ויצירה ישראליים  והוזמנה להופיע גם באיטליה, בלונדון, סנט פטרסבורג ולוס אנג'לס.

מחיר כרטיס: 60 ₪ רגיל,50 לחיילים, סטודנטים וגמלאים.

לינק להזמנת כרטיסים: https://tinyurl.com/tt92sewc

 

כרטיסים לרכישה בטלפון: 02-6220907  בימים א' – ה' 9:00 – 16:00

המופע יתקיים במסגרת הערב "עולם פנימי וחיצוני" לצד מופע של הכוריאוגרפית לנה ריקנר

Comments are closed.