מתכנת, מלצרית, שליח ומדריך נוער עולים לבמה…

בזמן שעולם התיאטרון קבור בביצה התל אביבית, חבורת אמנים, יוצאי פריפריה ומזרחיים, לא מפחדים לקחת את המושכות לידיהם ולקבוע את סדר היום.

מוצ"ש, ה-2 באפריל תיאטרון צוותא, תל אביב בשעה:21:00

פלייר טיקי. גרפיקה- רמי תלמיד

אנסמבל טיקי טאקא מעלה את המופע "הפרעות קשב וריכוז" מזה שנתיים וחצי ומוכיח שאפשר להיות היום אמן זקוף קומה, חסר תמיכה ולספק תוכן מקורי ששובר את גבולות התיאטרון והסאטירה הקלאסית בישראל.

חברי האנסמבל, יניב, מדריך בפנימיה, רועי, שליח, לירן, מלצרית ואריאל, הייטקיסט. הם הבמאים, הכותבים, המפיקים ואנשי השיווק של היצירה ״הפרעות קשב וריכוז״ קומדיה פרועה וסאטירית שלא מתיישרת שמאלה לשיח המיינסטרימי ונוגעת ברבדים עמוקים יותר בחברה הישראלית.

הארבעה, חברים טובים, התחילו מלמטה, כנגד כל הסיכויים, החל מבמות פתוחות אל מרתפי הקאמל קומדי קלאב, הופעות מאולתרות על גגות של בניינים וצמחו בעזרת הקהל לאולמות מלאים בצוותא.

 

"הפרעות קשב וריכוז" הוא מופע קומי אסוציאטיבי המורכב מאוסף של הפרעות תיאטרליות ודמויות חוזרות, חיבורים מפתיעים מעולמות שונים. החל מתקופות היסטוריות, עולם האגדות, גיבורי קומיקס, דור הרטלין ועוד.

במהלך המופע נבחנים הגבולות בין קהל לבמה, בין סאטירה לנונסנס, בין אקטואליה לרבדים אנושיים אוניברסליים. הוא לא מפחד להיות סאטירי ובועט כמו החמישה הקאמרית אך גם פשוט כמו פלטפוס.

משחק ויצירה מקורית: אריאל חדד, לירן נעמן, יניב עוז ורועי משיח

במאי וכותב ראשי: אריאל חדד. עוזרת במאי ושיווק: לירן נעמן. הפקה: רועי משיח. ניהול הצגה: סימה רואש. עיצוב תלבושות: יעלה לוגסי. עיצוב גרפי: רמי תלמיד. עיצוב סאונד: יניב עוז. עיצוב תאורה: מיכאל אליעזר.

לטעימות: https://www.youtube.com/watch?v=RB9ojzYiUVU

אורך המופע: כ-60 דקות. מחיר כרטיס: 78 ש"ח. להזמנות: קופות ״לאן״: 8787*, קופות צוותא: 03-6950156/7.

Comments are closed.