שתי גדות הנהר – תערוכת יחיד לפרופ' ללה מיגירוב

"המומחית לרפואת האוזן מקשיבה היטב גם על בד הציור"

גלריה לאמנות עמליה ארבל מציגה: פרופ' ללמ מיגירוב תערוכת יחיד: ציורי פסטל ואקריליק על בד וטכניקה מעורבתבנושאים מגוונים, פיגורטיבי ואבסטרקט המנהלים דיאלוג פנימי ביניהם.

אוצרת: ענת מנר

פתיחה: יום ו' ה23 באוקטובר 2015 בשעה 12:00 נעילה: ד' 11.11

רח' בן יהודה 100 תלאביב. שעות פתיחה: ימים ב' – ה': 11:0019:00. יום ו' 11:0014:00.

פרופ מיגירוב ללה 2

ב23 באוקטובר תיפתח ב"גלריה לאמנות עמליה ארבל" בתל אביב התערוכה "שתי גדות הנהר" של האמנית והרופאה המומחית בעלת השם העולמי, פרופ'ללה מיגירוב.

במעמד הפתיחה יושקו גם שני ספריה העוסקים בחוויות מהעיר פריז: "PARIS, Eclairs & Vous" ו "PARIS, Mon Rêve".

בין הדימויים המגוונים שיוצגו בתערוכה: דוב ביער, דלתות מסתוריות, גשרים, חלון תל אביב, הומלס פריזאי, תיבת נוח, בחורההממתינה לרכבת, פסנתר שבור, המוסיקאי צ'ט בייקר, דייג יפני, שחקניות, שטובריאן, גן לוקסמבורג, פרחים על קיר ירושלמי, נופים פריזאים, פלמינגו ורוד, תפילה

התערוכה "שתי גדות הנהר" היא סיכום ביניים של פרקי יצירה שהגיעה האת להציגם במרוכז, וכדברי האמנית: "כדי להבין מה אוהבים, צריך לאהוב דברים שונים".

לדברי האוצרת: “המבט מרחוק, הרואה את כל המכלול, הולך עם שינויי מצב הרוח של האמנית. אם נצרף יחד את כל האלמנטים שמוצגים בתערוכה נקבל מפה גיאוגרפית פנימית וחיצונית".

פרופ' ללה מיגירוב סיימה לימודי אומנות במוסדות -WERTZBERGER COLLEGE OF ARTS AND CRAFTS ו – PARIS COLLEGE OF ART. כמו כן, למדה ציור ורישום בבית האומנים בתל אביב ובפריז.

את לימודי הרפואה סיימה מיגירוב ברוסיה בהצטיינות ועלתה ארצה כשלוש שנים לאחר תום לימודיה, בשנת 1992. משנת 1994 עובדת במחלקת אא"ג ניתוחי ראש וצוואר בבית החולים ע"ש חיים שיבא בתל השומר. במהלך התמחותה עברה השתלמויות במחלקות המובילות בעולם בנושא ניתוחי אוזניים. פרופ' מיגירוב מוזמנת להרצות בכנסים ארציים ובינלאומיים, חברה במספר איגודים בינלאומיים. במסגרת פעילותה האקדמית פרסמה יותר מ100 מאמרים.

Comments are closed.