השקת "חשש לקרה במקומות המועדים"

המנחה מנחם פרי, משוררים, סופרים, זמרים ועורכים יגיעו להשקת ספרו של המשורר אבי דבש.

יום שני, ה-13 בפברואר, בית היוצר, תל אביב. בשעה 20:30

ביום שני, 13.2.23, יתקיים ערב ההשקה של ספר השירים השני של אבי דבש, "חשש לקרה במקומות המועדים" (הוצאת "פיוטית"). הערב יתקיים בבית היוצר בנמל תל-אביב, ויחל בשעה 20:30.

את הערב ינחה קריין הרדיו הוותיק, מנחם פרי. משוררים ומשוררות יקריאו שירים נבחרים מתוך הספר – בעלת ההוצאה לאור "פיוטית" והמו"לית של הספר, שושנה ויג, רונית רוטלוי, שושי קלאס, יצחק גוילי, עדן שפילמן, יחי לוי, חיים כבל, יסמין ניזרי, ענת לבני, רמי באקיש, גלי רביץ ואורלי אופיר מוסקונה.

במהלך הערב, יופיעו הזמרת תהילה בורג והמלווה המוסיקלי שלה, נפתלי גולד.

ניתן יהיה לרכוש את ספרו של אבי דבש במקום, במחיר מיוחד ומוזל של 55 ₪ בלבד.

הערב יועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של אבי.

הכניסה חופשית!https://www.facebook.com/avi.dvash.9?mibextid=ZbWKwL

ירושלים נוכחות ועומדת כנוכחות רוחנית המנוגדת לתל אביב. בספרו החדש של אבי דבש

כתיבתו של דבש אינה מותירה את הקורא מנוכּר ואדיש. הכתיבה חווייתית ומרַגשת, לפעמים אף חושנית ומטלטלת. נושאים נוספים בשפה היא השירה עצמה.שירים אחרים בספר מהווים תמונת מראה – פיכחון ושבר.

אבי דבש, משורר, פזמונאי וחוקר מוזיקה, יליד ירושלים, 1969. נשוי ואב לשתי בנות. בשנת 2007 הצטרף לקיבוץ רמת רחל. היה קריין רדיו בקול הדרך, רשת ב', רדיו ירושלים ורדיו קול אדומים, ושידר בין היתר סדרות על זמר עברי. בשנת 2020 יצא לאור ספר שיריו הראשון, "כשלא יהיה על מה לחלום", בהוצאת פיוטית. במהלך שנת 2020, ערך פרויקט ענק וחסר תקדים על הקריירה של אריק איינשטיין, במסגרתו איגד את כל שיריו לפי סדר יציאתם. בעבור פרויקט זה קיבל אות הערכה משר התרבות, חילי טרופר.  "חשש לקרה במקומות המועדים" הוא ספר שיריו השני.

 

ציור כריכה: יורם לביב. עיצוב: איה ויג.

Comments are closed.