שגריר אוקראינה, יבגני קורניצ'וק יגיע למכירת יצירות אמנות למען המאמץ המלחמתי!

האמנית הישראלית זואי סבר, תערוך מכירה מיוחדת בגלריה ג'ינא, אשר מטרתה לעזור לאוקראינה כנגד הפלישה הרוסית.

החל מה-23/05 יהיה ניתן לפנות לגלריה על מנת קבל קטלוג של העבודות המוצעות. המכירה הינה, מכירה שקטה שפתוחה להצעות עד ליום שישי ה-03/06 בשעה 14:00.

במהלך המכירה יגיע להביע תמיכה שגריר אוקראינה בישראל, מר יבגני קורניצ'וק!

בחודשיים אחרונים מאז תחילת המלחמה באוקראינה עסוקה האמנית זואי סבר בפרויקט התנדבותי שהתחילה כמעט בטעות: גיוס כספים המיועדים לרכישת ציוד מיגון לחיילים באוקראינה. במהלך 70 יום היא וחבריה הצליחו לגייס מספיק כסף שאיפשר להוציא שני משלוחים גדולים ועוד אחד בדרך. כל האפודים והקסדות מגיעים הישר לקו האש, לחיילים, בלי חשש שייעלמו במחסנים, או יגיעו לידיים הלא נכונות.

 

סבר וחבריה בחרו שרשרת לוגיסטית אמינה באירופה, הבעיה העיקרית של הפרויקט, כמו כמעט תמיד, הוא המשך גיוס התרומות לטובתו.  זאת אחת הסיבות שבגללן גלריה ג’ינא, בה מציגה סבר חלק מעבודתיה, החליטה לתמוך וליזום מכירה פומבית שקטה באינטרנט ואוף-ליין, כולל פגישה עם הקהל ביום האחרון. במכירה פומבית יוצגו 8 תמונות מקור של סבר במחיר התחלתי יוצא דופן. כל ההכנסות מלבד סכומים קטנים תפעוליים – יועברו לטובת רכישה והובלה של אפודי מגן לחיילים.

 

האירוע מתקיים במהלך "השראה לובשת צורה II", תערוכה שכולה שיתוף הפעולה בין הגלריה לבין המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית, באקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל. השנה, כחלק מקורס מערכות כלים בהנחיית ג'קרנדה קורי, התבקשו הסטודנטים להגיע לגלריה ג'ינא ולבחור אמן אשר דיבר לליבם וליצור לו תגובה קרמית.

לעמוד הפרויקט: https://www.facebook.com/saveukrainiansoldiers/

 

צילום: ולאדי קוסטיצ׳ב

Comments are closed.