מ-0 ל100 קמ"ש אמנותי במספר חודשים‎

המרכז הישראלי לאיירברש משיק שני קורסים און ליין במחיר שווה לכל נפש, למתחילים ולמתקדמים, שרוצים להתחיל ליצור או לשפר מהירות ואת האיכות בהן הם יוצרים יצירות אמנות, וגם על האפשרות להתפרנס מהן.

טכניקת איירברש מאפשרת לצייר עד פי 10 מהר יותר מאשר בטכניקות אחרות. לכן, אמנים, כך מאמין האמן הרב-תחומי והמורה לאמנות מוטי שמש, יכולים ליצור יצירות רבות יותר באותו הזמן – וכמובן, להרוויח בהתאם. מכשיר האיירברש מאפשר ליצור בתחומים שונים ומגוונים, וכך אמנים יכולים להתמחות בתחום האמנותי המלהיב עבורם וליצור כל רעיון שעולה בראשם, ללא מגבלת טכניקה או חומר גלם.

הקורס הראשון, איירברש בייסיק מאפשר, כבר לאחר 8 שיעורים, להגיע ליכולות מרהיבות ולביטוי אמנותי מרשים. בעזרת האיירברש מבקשים שמש וצוות המרכז הישראלי לאיירברש, לשחרר את היצירתיות שבאמנים! הקורס מלמד כיצד השימוש באיירברש מתחבר לתחומי עשייה רבים. לדוגמה: עיצוב פנים ואדריכלות, במה ותפאורות, איפור וציורי גוף, אופנה וטקסטיל, התחום הקולינרי, מכוניות ומוטוריקה ועוד ועוד. כל הידע, לצד ההסברים המקיפים והמעמיקים, כולל הדגמות והמון תרגילים יהיו זמינים לתלמידים, תמורת 250 ש"ח בלבד ומבלי לצאת מהבית!

פירוט על הקורס והרשמה:

https://www.moti-art.com/?page_id=64321

הקורס "מכישרון למקצוע" מציע תכנית אונליין לכל אמן ואמנית שרוצים להתחיל ולהרוויח מהיצירה שלהם! הקורס מיועד לאמנים, מעצבים ויוצרים שלא מאמינים מספיק בכישרונם או שלא יודעים לקדם את עצמם: תכנית שמתקיימת במערכת הקורסים באתר באופן מקוון ובמקביל בקבוצת פייסבוק סגורה ייעודית, למי שבוחר/ת במסלול הליווי. התוכנית מלאה בתכנים שונים חדשים, כחלק מתהליך אחיד וכולל שמטרתו – להקים עסק אומנותי, או להגדיר עסק שכזה בצורה שכל יועץ עסקי, שיווקי ופיננסי יוכל לפתח בקלות לתכנית עבודה. הקורס "מכישרון למקצוע" מורכב מ-4 שלבים מלאים בתוכן, תרגילים וידע. השיעורים פתוחים לצפייה ותרגול בכל זמן, מכל מיקום וללא הגבלה וכוללים

בין היתר ראיונות מוקלטים עם אנשי מקצוע וסרטוני השראה והרחבת תודעה.

מחיר הקורס הוא 350 ש"ח בלבד.

לדברי מוטי שמש: "לא הייתי שכיר, אף יום אחד בחיי ותמיד מצאתי את הדרך להרוויח מהידע והמיומנויות שלי ולאט לאט קיבלתי את נקודת המבט האוהדת שיש לי כיום, על השילוב בין אומנות וכסף. נכון, בהכשרתי אני לא יועץ עסקי, לא איש מכירות ולא מומחה לשיווק. אבל אני יכול ללמד אתכם המון – מהניסיון האישי שלי, במשך שנים רבות אמנים נולדו לתוך תודעת חוסר גדולה מאוד. התודעה הזו מושרשת חברתית ורבים מאמצים אותה עד שהם משכנעים את עצמם: “אני לא טוב עם כסף”, “מכירות זה לא בשבילי”, “רק בודדים מצליחים”. אמירות אלו מונחות צד לצד אמירות חברתיות עתיקות יומין כמו: “אמנות זה לא מקצוע”, “אמנים זוכים להרוויח רק אחרי המוות” ועוד אמירות רבות אחרות שכולכם בוודאי מכירים. היום, בכל כף יד של אמן יש סוכנות עולמית לקידום האמנות שלו, בצורת אינסטגרם או פייסבוק, וכן קיימות אינספור דרכים לבנות אתר בחינם כולל חנות אונליין ולזה מצטרפות… וואו, המון פלטפורמות מכירה חינמיות או על בסיס עמלות מכירה בלבד – כמו אטסי, איביי, פייבר, אמזון ופטרון וזו בהחלט רק רשימה חלקית. הכישרון שלנו הוא מקצוע לכל דבר."

 

מוטי שמש, הינו אמן רב תחומי בעל נסיון של מעל ל-30 שנה. במקצועו עוסק בציור ורישום, פיסול, הדמיות תלת מימד ממוחשבות, צילום ועיצוב גרפי. בשנים האחרונות, התמקדותו היא בעיקר בתכנון וביצוע פרוייקטים רחבי היקף בעלי אופי עסקי, ציבורי וקהילתי. את ציור הקיר הראשון שלו הוא צייר בגיל 11 ומאז הוא עוזר לשדרג את פני החוצות בישראל.

 

 

Comments are closed.