ספר שירה שיצא עקב לחץ גולשים באינסטגרם ובפייסבוק

שָׁאַלְתְּ מָה אִתִּי.

עָנִיתִי: בְּסֵדֶר.

אֲנִי תָּמִיד בְּסֵדֶר

גַּם כְּשֶׁאֲנִי לֹא בְּסֵדֶר.

גַּם הָעֵץ מַחֲזִיק מַעֲמָד

בַּסְּעָרָה הַגְּדוֹלָה.

ספר שירה שיצא עקב לחץ גולשים באינסטגרם ובפייסבוק

טובה בריל, ממחלקת הרווחה של עיריית כפר-סבא לא האמינה שזה יקרה לה, אבל השירים שהחלה לפרסם באופן ספונטני בפייסבוק ובאינסטגרם הפכו לספר שירה שכבר מכר כמעט מהדורה שלמה ואף קורין אלעל הלחינה שיר מתוכו!

בימים בהם אנשים קוראים פחות ופחות שירה התרחש מעין סיפור סינדרלה לעובדת בעיריית כפר-סבא שבמשך שנים כתבה רק למגירה. טובה בריל אצרה בתוכה מעיין יצירה שלא זכה לצאת החוצה ורק כשהגיע עידן הרשתות החברתיות בזכות הרשתות החברתיות זכה להכרה ובעקבותיו דרישה לספר מודפס ועתה הספר "גחליליות" יוצא בהוצאת צבעונים.

לדברי העורכת טל איפרגן: "בספרה גחליליות מבקשת טובה בריל "בְּהִירוּת בְּטִשְׁטוּשׁ הַדְּיוֹ הַנּוֹזֵל עַל הַדַּף". במילים טובות ונדיבות היא כותבת את דרכה להחלמה מגעגוע: החל בטעמים שאפשר להריח וכלה בצמיחת נפשה, נפש ילדה-אישה הבאה לידי ביטוי בשיריה. וכל אותה העת היא מחכה ל"חִבּוּק וְלוּ אֶחָד", נשענת על כתפי אביה האהוב ונצמדת למלאכת הכתיבה."

 

טובה בריל (58) היא ילידת ירושלים, בוגרת אולפנה, אם וסבתא. מתגוררת בהוד השרון. עובדת בעירית כפר סבא. עובדת זכאות במחלקת הרווחה של עירית כפר סבא  היא אימא ל 3 ילדים וסבתא ל 2 נכדים.

טובה בריל "גחליליות". עורכת: טל איפרגן עיצוב העטיפה: אלה רסקין

ציור העטיפה: אריק ונונו, פרט מתוך 'קוואנטום', שמן על בד צבעונים הוצאה לאור. 129 עמודים.

המחיר 68 ₪  להשיג באתר ההוצאה.

Comments are closed.