זוגיות, אמהות, יוגה ומסע פיזי ורוחני בין שני עולמות

המורה ליוגה ואשת העסקים הישראלית, יונית כהן המתגוררת בסן פרנסיסקו חושפת בספר הביכורים שלה "המסע אל הלא נודע" סיפור שיכול להוות השראה להצלחה עבור כל אישה.

״התעוררתי הבוקר מוקדם ליום של שלווה, ניקוי ראש וחשבון נפש. יום שתמיד חששתי איך ומתי הוא יגמר, אבל משום מה השנה יש לי הרגשה קלילה יותר. הפצעים מתחילים להגליד, אבל מה שיותר חשוב לי זה ההשלמה. השלמה יכולה להגיע רק כשמחליטים להשלים. לא להתבייש יותר, לכבד את עצמי, לראות את הטוב והמואר בכל דבר. להסתכל לאחור מבלי לייפות דברים. ביום הכיפורים הזה אני בוחרת לסלוח לעצמי, ובוחרת להאמין שכל דבר שארצה בו אוכל להשיגו. תמיד שחיתי נגד הזרם. אני חייבת ללמוד את הלקח וללמוד לשחות עם הזרם ולא נגדו."

זהו קטע מספרה הראשון והסוחף בכנותו של יונית כהן.

יונית כהן נולדה בתל אביב ומתגוררת כיום עם שני בניה בסן פרנסיסקו. למדה משחק בשנות נעוריה והיא בעלת תואר ראשון בראיית חשבון ומנהל עסקים. בנוסף לקריירה ולאמהות, פנתה יונית לתחום הספורט והתמחתה בלימוד ספינינג, קיקבוקס ועיצוב הגוף.

לאחר עשור של הדרכה, היא הגשימה את חלומה והרחיבה את לימודיה בעולם היוגה. כיום היא מעניקה שיעורי יוגה בהתנדבות ליחידים, ארגונים וחברות.

בספרה הראשון היא פורשת בכנות רבה ניסיון חיים עשיר, ומצליחה לנווט בין תיאורים נוגעים ללב, ליכולת להתבונן על הדברים ממרחק ולנסח לעצמה לא מעט תובנות חיים.

זהו סיפור פמיניסטי של אישה שמצליחה להשתחרר מכבלי החברה וציפיותיה, לדרך עצמאית משלה.

מהפחד להודות בקושי להרות ולהביא ילדים לעולם, ולהיות בת זוג שנננטשת שוב ושוב ע"י אותו בן זוג וחוששת לספר, היא עוזבת את כל אשר נגררה אליו אל כוונתה ואהבתה המקוריים. מגיעה לנחלה עם עצמה ביוגה ובכתיבה שבה מעולם לא התנסתה קודם.

"המסע אל הלא נודע הוא סיפור על החיים ועל הבחירות שעשיתי בדרך. זה ללמוד להרפות בדרך הקשה ביותר." אומרת כהן "להתמודד עם הפחד הגדול ביותר שלי להיות לבד ולנווט בין קונפליקטים רבים בחיים. קונפליקטים כמו זהות, שייכות, דחיות, אותנטיות, נאמנות וערכים משפחתיים.

זה על לחיות את הערכים שלי למרות כל האתגרים ולהציל את עצמי מעצמי! לקבל את מי שאני ולהתיידד עם כל הצדדים האחרים שלי, שאולי אני לא כל כך גאה בהם. והכי חשוב, להתגבר על הבושה! "

בימים אלו מתורגם הספר לאנגלית ע"י הוצאת ספרים בפלורידה שהביעה ענין בספרה והוא יצא בארה"ב והוא יצא בנובמבר לקראת החגים שם . ויהיה ניתן להשיגו באמזון ובכל חנויות הספרים בארצות הברית ובקנדה.

 

המסע אל הלא נודע, מאת יונית כהן. עריכה: אודי בן-סעדיה. מידן הוצאה לאור. 140 עמודים,

 68 ₪. להשיג בחנויות הספרים ובאתר עברית, בלינק: https://tinyurl.com/y2y9ljd7

Comments are closed.