האם המדינה מטורפת או רק הסופר?

מהדורה מוגבלת – תרתי משמע של "החיים הם הרע במיעוטויצאה לאור השבועחצי שנה לאחר המהדורה האלקטרונית!הסופר הגולהאמהי"דמחבר הספר המתגורר בברלין מעיד בפרופיל הפייסבוק שלו שהוא מספר על ישראל כפי שגוגול סיפר על רוסיה של המאה ה-19, אבל בימים אלו המציאות הישראלית – הדימיון עולה על הטראומה האטיולוגית של האמן!

גרפיקה: הדר ראובן

גרפיקה: הדר ראובן

את אמהי"דשסבל מהפרעת אישיות דיסואסוציטיביתהכירו מעט אנשים בחייו ואף פחות במותולמזלויצא לו לפגוש את ארז מירנץשבמשך 30 שנהליקט את סיפוריומסותיו ופרגמנטיו. הכרך הראשון מגלה אישיות מורכבת ושסועהמורבידיות לצד שנינותתפיסות לאומיות לצד אינדיבידואליזםחגיגתהחיים לצד מאבק בהם.
לא במקרה הסיפור הפותח הוא על פרדוקס התאומים הפיזקיליהפרדוקסים הם לחם חוקו של היוצר המכונה אמהי"דדמיונו הפרוע מוביל אותנו אל טיולמשלחות לצ'רנוביללסדנאות העצמה המבוססות על הסבל המרבילמלאכים עם בעיות מוטיבציה ולקורות האדם האחרון


המסות משלבות אמירות נוקבות המסרבות להיכנע לתכתיבי התקינות הפוליטיתעל התרבות הדיגיטליתעל הליברליזםעל הדת לצד התבדחות על יחסיערביםיהודיםמזרחיםאשכנזים ואפילו על עולם הדייטים ולקינוח הכרךיומן שכתב בזמן שהיה תחת השפעת תה חשיש ובו ניסה להגיע לתובנות חדשותעל התודעה האנושית.

הספר המודפס שיצא השבוע הוא אירוע ספרותי ההולם את רוח התקופה בה פוליטיקאים עוסקים ברדיפות אחר הסלפי הבאאנשי שיווק ובכיינים מקצועיים שולטים בענף הספרות ופגועי נפש ונכים נאלצים לחיות מ2342 ש”ח לחודשכלומר שהסופר נולד שפוי ורק נסיבות החיים הביאו לכתיבת הספר.

"החיים הם הרע במיעוטו  כרך א'" מאת אמהי"דעורךדרור ניר קסטל. 136 עמודיםמחיר ספר מודפס: 67 ש"ח כולל משלוחספר אלקטרוני: 20 ש"חגרפיקההדר ראובןמנדלי מוכר ספרים ברשתחבר לעטניב ספרים והוצאת ילדי הקומדיה.

להשיג באינדיבוקבקישור: https://goo.gl/EzfgBs

 

Comments are closed.