כשהכתובת על הקיר ברורה – חשוב לוודא שהקיר אמיתי

"גיבור מזדמן" הוא רומן מתח חדש מאת היזם ואיש ההייטק אבי דומושביצקי, שספרו הקודם "פרד במנהטן" היה לרב מכר בינלאומי.

טביעת ידו של הסופר, יזם, מנהל השקעות הוןסיכון, ואיש הייטק מוכר ומצליח, זה שלושים שנה מורגשת בַּכל ומתכתבת עם הביוגרפיה שלו.

העלילה מותירה לקורא חומר רב למחשבה.

גיבור מזדמן

גיבור מזדמן

תום, חנון מחשבים טיפוסי, בוגר יחידת הפיתוח של חיל המודיעין ויזם של חברת תוכנה פורצת דרך, מתמודד עם שורה של אירועים בלתי מוסברים הפוקדים אותו ואת סובביו, ומאלצים אותו להתמודד עם תופעות שמעולם לא חדרו אל עולמו: מרמה, נאמנות, מוות ואהבה אסורה. הוא נסחף מהעולם המוכר של סדר מתמטי וצדק מוחלט למציאות אפלה של ריגול, מניפולציות וחוסר ודאות שהחוק היחידי השולט בה הוא: "אין לסמוך על אף אחד!"

תום הוא גאון. אך יכולותיו החריגות התבטאו רק בתחום אחד: הסייבר. בכל עניין אחר, הדורש מעט תבונה רגשית, חברתית ואפילו עסקית – הואנאלץ להסתמך על שתי הנשים שבחייו, שתיווכו בינו ובין המציאות: שרון – רעייתו, וג'ודי – שותפתו לחברת התוכנה שבמסגרתה יישם את רעיונותיו המבריקים.

משבר בלתי צפוי כמעט מחסל את החֶברה שהקים, אך הצעה מפתיעה עשויה להביא להצלתה... או שמא מדובר במלכודת?

"גיבור מזדמן" הוא ספר מתח בעל קצב מהיר ועלילה מורכבת, המציגה את הסכנות להן חשופה מדינה שמנהיגיה שבויים בדעות קדומות ובפחדים קמאיים, ומובילה את הקוראים בדרך הפתלתלה שבה מתקבלות החלטות הרות גורל, עד לסוף הבלתי צפוי.

לאבי דומושביצקי ניסיון רב שנים כיזם הייטק מצליח, וכמשקיע הוןסיכון בקרנות ישראליות ואמריקאיות. ספרו הראשון, "פרד במנהטן", הפך לרב מכר. הספר תורגם לאנגלית (Green Kills) והגיע לראש רשימת רבי המכר ב'אמזון' בשלוש קטגוריות שונות.

"גיבור מזדמן", אבי דומושביצקי, עורך: אמנון ז'קונט, הוצאת איפאבליש 300 עמ'. מחיר ספר מודפס: 68ספר אלקטרוני: 37 ₪.להשיג בחנויות, בחנויות המקוונות ובאתר הסופר www.avidomoshevizki.com

 

Comments are closed.